DLT 2702

DLT 2702-es osztály (TurboScrew turbókompresszorok)

A DLT2702-es osztályba tartoznak a CompAir legnagyobb teljesítményű mobilkompresszorai, a TurboScrew turbókompresszorok. A turbó megnevezés nem csupán a hagyományos értelemben vett turbódízel motor megnevezést takarja. Bár a 6 hengeres Cummins dízelmotor valóban turbófeltöltésű, a rendszert ezen kívül ellátták egy további turbófeltöltővel. A motor kipufogógáza által meghajtott második turbó a levegőt elősűríti, még mielőtt az a kompresszor egységbe érne, és maga a „tényleges” sűrítési folyamat megkezdődne.

turboscrew

Ennek a technológiának köszönhetően a dízelmotornak teljes terhelésen mérve, a hagyományos kompresszorokhoz képest 14%-al több energiája marad a levegő sűrítésére.
Átlagos munkakörülmények között, amikor a kompresszornak üres/részleges/teljes terhelésen váltakozva egyaránt kell dolgoznia, az üzemanyag megtakarítás 30%-os a hagyományos kompresszorokhoz képes.

bi-tutbo-tech

A teljes életciklust 10.000 üzemórának alapul véve, átlagos üzem mellett (üresjárás/részterhelés/teljes terhelés váltakozó üzeme) a 30%-os üzemanyag megtakarítás a kompresszorba befektetendő össztőke mennyiségét 20%-al csökkenti.

uzemanyag-megtakaritas

Köszönhetően az SCRT katalizátor technológiának, a kompresszor teljesíti a kipufogógázokra vonatkozó legszigorúbb környezetvédelmi előírásokat is.

adblue-injection

A rendszer először a nitrogén oxidokat (NO) oxidálja nitrogén dioxidokká (NO2). Ezután a nitrogén dioxidok egy szűrő segítségével a kipufogógázban lévő korom és egyéb szennyező részecskéket égetik el. A következő lépésben a keletkezett nitrogén oxidokat (NOX) kell megszűntetni. Ez az úgynevezett szelektív katalitikus reakció során megy végbe: az AdBlue nevű folyadékot a rendszer a dízel részecskeszűrő után befecskendezi a kipufogógázba. Az AdBlue folyadékból a termikus és katalitikus reakció során ammónia (NH3) keletkezik. Ez az ammónia a katalizátor segítségével a nitrogén oxidokat (NOX) az élő szervezet számára veszélytelen nitrogénné (N2) és vízzé (H2O) alakítja. Így a működés során keletkező nitrogén oxidok 90 százaléka eltűntethető. A rendszer tehát mind a koromrészecskéket, mind az élő szervezetre káros nitrogén oxidok mértékét képes drasztikus mértékben csökkenteni.

20 – 27 m3/min (TurboSrew turbókompresszorok)
Osztály DLT2702 DLT 2702 HP
Típus C200TS-14 C210TS-12 C220TS-10 C230TS-9 C240TS-14 C250TS-12 C260TS-10 C270TS-9 C200TS-24 C210TS-21 C230TS-17
Üzemi jellemzők
Szállított légmennyiség az üzemi nyomáson 20 m³/min (333,33 l/s) 21 m³/min (350 l/s) 22 m³/min (366,67 l/s) 23 m³/min (383,33 l/s) 24 m³/min (400 l/s) 25 m³/min (416,67 l/s) 26 m³/min (433,33 l/s) 27 m³/min (450 l/s) 20 m³/min (333,33 l/s) 21 m³/min (350 l/s) 23 m³/min (383,33 l/s)
Maximális üzemi nyomás 14 bar 12 bar 10 bar 9 bar 14 bar 12 bar 10 bar 9 bar 24 bar 21 bar 17 bar
Kimeneti levegőtömlő csatlakozás 3 db 3/4″ és 1 db 2″ 1 db 2″
Motor Cummins QSB 6.7 Cummins QSB 6.7
Motor leadott teljesítménye 180 kW 224 224
Üresjárati fordulatszám 1000 fordulat/perc 1000 fordulat/perc 1000 fordulat/perc
Fordulatszám teljes terhelésen 2400 fordulat/perc 2400 fordulat/perc 2400 fordulat/perc
Üzemanyagtartály kapacitása 350 l 350 l 350 l
AdBlue tartály kapacitása 38 l 38 l 38 l
Tömeg (választható opciók nélkül) 3450 kg 3490 kg 3490 kg
Zajkibocsátás LWA: 100 dB(A) ; LPA: 71 dB(A)
Ajánlatot kérek

Kisebb méret - nagy teljesítmény

A TurboScrew kompresszorokkal megegyező teljesítményű kompresszorokkal ellentétben a CompAir kompresszorai kisebb méretűek és könnyebbek, így a munkaterületek között könnyen és gyorsan mozgathatók.

Olajhőfok szabályozó szelep

Minden kompresszor olajhőfok szabályozó szeleppel van ellátva. Ez lehetővé teszi a kompresszor használatát nagyon alacsony környezeti hőmérséklet mellett is, és megvédi a kompresszorral üzemeltetett szerszámokat a fagytól.

Felhasználóbarát kezelés

A kompresszorok könnyen leolvasható, egyszerűen használható kezelőpanellel vannak ellátva. A rendszer a motor fordulatszámát mindig az éppen aktuális levegőszükségletnek megfelelően állítja be, így üzemanyag takarítható meg, illetve ez a megoldás a motor élettartamára is jó hatással van.
A kijelzőről könnyen leolvashatóak a kompresszor és a motor aktuális üzemi jellemzői, illetve az SCRT katalizátor állapota is.

Utóhűtő hőcserélővel

A legfeljebb 14 bar-os maximális üzemi nyomáson dolgozó TurboScrew kompresszorokhoz opcionálisan rendelhető utóhűtő hőcserélő egységgel. A rendszer az összesűrített levegő víztartalmát csökkenti illetve a víztől megtisztított levegőt felmelegíti egy hőcserélőn keresztül a kompresszor-olaj hőjével, így védve a kompresszorral használt szerszámokat a fagytól
A rendszer kiegészíthető egy ISO 8573.1 minősítésű mikroszűrővel (ZTV-ING 90), ami garantálja, hogy a kompresszor által előállított sűrített levegőben az olajtartalom 0.01 ppm alatt lesz.

Egyedi fényezés és feliratozás

Opcionálisan kérhetőek a kompresszorok egyedi fényezéssel és feliratozással.

Futómű nélküli kivitel

A TurboScrew kompresszorok elérhetőek futómű nélküli kivitelben is. (pl.: platóra való rögzítéshez)

DLT 2702-es osztály (TurboScrew turbókompresszorok)

Fő jellemzők

levegőszállítás: 20.0 – 27.0 m3/perc (333.33 – 450 l/sec)
üzemi nyomás: 9-24 bar

DLT 0206-os osztály

Fő jellemzők

levegőszállítás: 2.0 – 3.0 m3/perc (33.33 – 50 l/sec)
üzemi nyomás: 7-14 bar

DLT 0408-as osztály

Fő jellemzők

levegőszállítás: 3.5 – 5.0 m3/perc (58.33 – 83.33 l/sec)
üzemi nyomás: 7-10 bar

DLT 0704-es osztály

Fő jellemzők

levegőszállítás: 5.5 – 7.6 m3/perc (91.67 – 126.67 l/sec)
üzemi nyomás: 7-14 bar

DLT 1303-as osztály

Fő jellemzők

levegőszállítás: 8.5 – 13.3 m3/perc (141.67 – 221.67 l/sec)
üzemi nyomás: 7-14 bar

Kérjen ajánlatot!